۱۳۸۷ اردیبهشت ۱, یکشنبه

تذكر نمايندگان درباره‌ي ايسنا / تیر86

تذكر 35 تن از نمايندگان مجلس به وزير علوم درباره‌ي ايسنا
سرويس: مجلس 1386/04/06 06-27-2007 10:47:29 8604-03401: كد خبر
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: مجلس
35 تن از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در تذكري به وزير علوم، تحقيقات، فن‌آوري نسبت به آن چه لزوم رعايت بي‌طرفي و جلوگيري از باندبازي برخي از اعضاي دست‌اندركار خبرگزاري دولتي ايسنا و ضرورت پيشگيري از برخورد دوگانه، سليقه‌يي و حذفي و گزينشي در تعامل با جمعي از نمايندگان مي‌دانستند را يادآور شدند.
به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اسامي عليخاني از بويين زهرا و آوج، شعباني از سنندج، حق‌شناس از بندرانزلي، صادق‌زاده از رشت، تابش از اردكان، نصيري از گرمي، گرامي‌مقدم از بجنورد، قمي از پاكدشت، صديقي از بناب، كعبي از آبادان، وزيري از كهنوج، هاشمي از ميانه، شهبازخاني از ملاير، قنبري از ايلام، صنعتي از سراب، رعيت از قائمشهر، حسيني از قروه، هاشمي رييسه از شهربابك، آذروش از اردبيل، باغبانيان از نطنز، آفريده از شيروان، روحي از بابلسر، شجاع‌پوريان از بهبهان، عليخاني از قزوين، نديمي از لاهيجان، محجوب از تهران، سجاديان از خواف، حبيب‌زاده از بوكان، اميري از زرند، رحماني از تبريز، مؤيدي از سپيدان، حسيني از بندرلنگه، مشيري از بندرعباس، خليل طهماسبي از لردگان و جلودارزاده از تهران در اين تذكر آمده است.
انتهاي پيام
كد خبر: 8604-03401

/ابهام‌هاي يك تذكر/ حق شناس: تذكر به ايسنا را به اشتباه امضاء كردم!
سرويس: مجلس 1386/04/06 06-27-2007 15:59:17 8604-03797: كد خبر
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: مجلس
نماينده بندر انزلي تصريح كرد كه در بحث تذكر به خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) در صحن علني مجلس در روز چهارشنبه اشتباهي رخ داده است و مطمئنا پس گرفته مي‌شود.
حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا افزود: تعداد تذكردهندگان 37 نفر اعلام شد اما فقط 15 تا 16 نفر بوده است و متاسفانه با توجه به اين كه چند موضوع مطرح و امضاء شده بود، اين تذكر با موضوعات ديگر يكي شد و من خودم نيز اشتباه امضاء كردم!
وي با دادن قول مساعد براي جبران اين اشتباه تصريح كرد: سعي مي‌كنيم امضاي ما ابلاغ نشود.
نماينده مردم بندرانزلي در توضيح بروز چنين اشتباهي گفت: هفته گذشته وقتي براي يك تذكر اسم 20 تا 22 نفر خوانده ‌شد آقاي باهنر گفت نمي‌شود براي هر تذكر 20 اسم بخوانيم؛ لذا قرار شد اول موضوعات تذكرات خوانده شود و بعد اسامي؛ لذا اسامي جمع زده و خوانده مي‌شد.
حق‌شناس با بيان اين‌كه عذرخواهي ما را رسما به همكاران ايسنا ابلاغ كنيد گفت: تقصير برخي دوستان بود و ما حسب اعتماد تذكر را امضا كرديم.
انتهاي پيام
كد خبر: 8604-03797


/ ابهام‌هاي يك تذكر/ شهريار مشيري: چه كسي اسم من را در آن تذكر قرار داده است؟
سرويس: مجلس 1386/04/06 06-27-2007 16:04:03 8604-03806: كد خبر
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: مجلس
شهريار مشيري نماينده بندرعباس با تاكيد بر اين‌كه جزو امضاء‌كنندگان تذكر به ايسنا نبوده است، در گفت و گو با خبرنگار پارلماني ايسنا گفت: ما با ايسنا مشكلي نداشته‌ايم و هميشه با هم رفاقت داشته‌ايم.
وي گفت: ايسنا همه مصاحبه‌هاي بنده را هم منعكس مي‌كرده است. چه كسي اسم من را در آن تذكر قرار داده است؟
مشيري افزود: من اين تذكر را امضاء نكرده‌ام. با ايسنا هيچ وقت مشكلي نداشته‌ام و بسيار هم از ايسنا راضي هستم.
نماينده بندرعباس ادامه داد: از قول من اين مساله را تكذيب كنيد. ممكن است اشتباهي صورت گرفته باشد. هر كس اين كار را انجام داده بيخود كرده است!
انتهاي پيام
كد خبر: 8604-03806


/ ابهام‌هاي يك تذكر/ داريوش قنبري: اسم من جزو تذكردهنده‌ها به وزيرعلوم درباره ايسنا نبوده است
سرويس: مجلس 1386/04/06 06-27-2007 15:56:46 8604-03710: كد خبر
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: مجلس
نماينده ايلام و عضو فراكسيون اقليت مجلس تصريح كرد كه جزو تذكردهنده‌ها به خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در جلسه علني روز چهارشنبه نبوده است.
داريوش قنبري در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) و در حالي كه درباره قرائت متن تذكر نمايندگان اقليت به ايسنا سخن مي‌گفت، با تاكيد بر رخ‌دادن اشتباهي در اين مورد گفت: بعد از قرائت تذكر، به آقاي باهنر تذكر دادم كه چرا اسم بنده را در اين تذكر خوانده‌اند.
وي افزود: اتفاق كه افتاده اين بوده كه پنج الي شش تذكر اقليت را كه اسامي متفاوتي زير هر كدام بوده با هم قرائت كرده‌اند.
قنبري توضيح داد: از اين رو نام بنده كه در سه تذكر هستم، در تذكر مورد نظر هم به اشتباه آمده است، درحالي كه در بحث تذكر به ايسنا من جزو تذكردهنده‌ها نيستم.
وي اظهار داشت: در ارتباط با ايسنا بنده هيچ تذكري نداده‌ام و اسم من هم كه جزو تذكردهنده‌ها قرائت شد به خاطر اين است كه شش تذكر داده شده و در اين شش تذكر من در سه تذكر بوده‌ام و در سه تاي ديگر نبوده‌ام؛ لذا آقاي باهنر اسامي مشترك را قرائت كردند كه اسم من هم به اين خاطر قرائت شد.
اين نماينده فراكسيون اقليت ادامه داد: از ايسنا دفاع مي‌كنم؛ البته در بحث‌هاي مورد نظر آقاي اعلمي صحبت كردم كه با مدير عامل ايسنا صحبتي شود.
وي گفت: سعي كردم آقاي اعلمي را قانع كنم ولي وي يكسري صحبت‌ها دارد و مي‌خواهد با مديرعامل ايسنا در ميان بگذارد.
توضيح ايسنا: تاكنون هيچ درخواستي و بحثي از سوي آقاي اعلمي براي صحبت با مديرعامل يا ديگر مديران ايسنا صورت نگرفته است.
انتهاي پيام
كد خبر: 8604-03710

هیچ نظری موجود نیست: